Processed with VSCO with al3 preset

Hey You!​

Bouw een onderscheidend merk

& trek de beste klanten aan!

3- daagse CHALLENGE

Help jouw ideale klant met een duidelijke boodschap om voor jou te kiezen!

Na deze drie dagen heb jij jouw kernboodschap & positionering rag scherp, zodat je de leukste klanten aan gaat trekken. 

Succesvolle merken onderscheiden zichzelf van de rest

Ze durven anders te zijn en weten waar ze voor staan. Ze weten precies welke positie ze in willen nemen en hoe ze dit in een heldere boodschap kunnen overbrengen. Ze trekken constant klanten aan die zich herkennen in hun boodschap.

Waar sta jij eigenlijk voor? Wat is jouw belangrijkste kernboodschap? Heb jij dit ook rag scherp? We weten als ondernemer echt wel dat dit belangrijk is, maar het is nog knap lastig om hier precies je vinger op te leggen, laat staan het nog in een heldere boodschap op papier te krijgen.

Ik heb samen met grote merken hun positionering uitgedacht. Internationale bedrijven met veel visie en ervaring. Zelfs deze bedrijven vonden het lastig om hun boodschap helder te vertalen naar de doelgroep. Dus laten we het samen gaan doen! 

Deze challenge is voor jou,

Herken je deze vragen?

Schrijf je in:

Na deze drie dagen heb jij jouw boodschap & positionering scherp! 

Datum: 21, 22 en 23 juni. 

# Marianne, wat gaan we behandelen?

Dag 1

Wat is jouw superkracht en jouw kernboodschap?

Dag 2

Hoe onderscheid jij jezelf van de concurrent en sluit je aan bij de behoeftes van jouw klanten?

Dag 3

We gaan jouw positionering- en merkstrategie ontwikkelen.

Praktisch:

– Elke dag ga ik in de groep live om 10.00 uur. Kun je er live niet bij zijn? No problemo, je kunt de sessies gewoon nog terugkijken.
– Elke dag ontvang je een werkboek met huiswerk. Ik deel niet alleen live veel nuttige info, maar wil ook echt resultaat.
In het werkboek help ik je met concreet jouw merkstrategie uit te werken.
– Er is in de groep alle ruimte voor vragen of persoonlijke feedback. Ik denk graag met je mee. 

Yes, ik doe mee

Schrijf je in:

Nice to meet you

Stop met tijd & geld te verspillen aan je marketing

MARIANNE VOERMAN | Brand & Business STRATEEG

Ik geloof in authentieke marketing. Van ‘binnen naar buiten’ ondernemen noem ik dit altijd. 

Mensen voelen haarfijn aan wanneer de marketing van een bedrijf gewoon wat oppervlakkige trucjes zijn. Het is niet gek dat we hier allergisch voor zijn geworden. 

Jij wilt niet pusherig of nep overkomen. Je wilt verkopen vanuit een verbinding met jouw doelgroep. Je wilt eerst ontdekken: wie ben ik, waar staat mijn bedrijf voor, waar liggen de behoeftes van mijn klant, hoe kan ik ze het beste helpen, etc. 

Bij 90% van de bedrijven die graag meer zouden willen verkopen, zit het probleem niet in hun marketingstrategie, maar in hun positionering. Hun positionering is nog niet helemaal helder. Raakt nog niet de juiste mensen of de juiste emotie. Of het is nog niet onderscheidend genoeg van de rest. Flauw, maar zo is de tijd en geld die ze besteden aan hun marketing weggegooid geld. 

Laten we aan de slag gaan met jouw positionering! 

Het Resultaat:

Dit is wat het je gaat opleveren:

Schrijf je in:

Na deze drie dagen heb jij jouw boodschap & positionering scherp!

Datum: 21, 22 en 23 juni. 

the reviews

WORD ON THE STREET

‘Het was heel leerzaam. Er vielen heel veel puzzel stukjes in elkaar.’

‘Marianne, je bent een enorm inspirerende vrouw, bubbly en enthousiast! Je kennis is bijzonder indrukwekkend.’

‘Ik heb echt ontzettend veel geleerd door veel meer de focus te leggen op wie ik persoonlijk ben en welke waarde ik kan brengen aan mijn klanten en hoe ik daar vervolgens dan vanuit marketing naar kan kijken.’

rating
5/5